Projekty opakowań i katalogów

Projekty produktowe

ATL to skrót od angielskich słów „above the line”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza nad linią. ATL to rodzaj strategii marketingowej, która skierowana jest do odbiorcy masowego. Cechą charakterystyczną działań reklamowych ATL jest to, że nie można określić konkretnego odbiorcy przekazu. Przekazy nie są personalizowane, przez to trafiają do szerokiej grupy odbiorów, również przypadkowych, którzy nie stanowią grupy docelowej. Głównymi narzędziami ATL są: prasa, telewizja, radio, plakaty. Do narzędzi ATL zalicza się również out of home marketing t.j. reklamę zewnętrzną czyli uliczną: tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe, billboardy, telebimy. Ostatnim narzędziem ATL jest product placement czyli lokowanie informacji o produkcie. Wykorzystywane jest to w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz filmach i serialach, jednak w taki sposób by odbiorca nie odnosił wrażenia, że słucha bądź ogląda bezpośrednią reklamę. Product placement działa na podświadomość odbiorcy. BTL to skrót od wyrażenia „below the line”, który w tłumaczeniu oznacza poniżej linii. Jest to rodzaj spersonalizowanej strategii marketingowej, przygotowanej dla konkretnego odbiorcy.

Projekty katalogów

W działaniach BTL odbiorca nie jest anonimowym konsumentem, został wyselekcjonowany za pomocą odpowiednich cech. Do głównych narzędzi BTL zalicza się materiały POS np.: naklejki, ulotki, broszury, potykacze, roll-up’y, projekty opakowań. Jednak BTL to również ambush marketing czyli wykorzystywanie wydarzeń medialnych do promocji produktów oraz point of sale marketing czyli prowadzenie promocji w punktach handlowych, przykładem mogą być stoiska z próbkami produktu oraz hostessy zachęcające do wypróbowania produktu. Powyższy podział na ATL oraz BTL powstał wiele lat temu i w obecnych czasach wydaje się być bardzo nieprecyzyjny i niewystarczający. Przez lata powstało wiele nowych metod komunikacji, a same strategie marketingowe ewoluowały. Wpływ na to miały przede wszystkim zmiany na rynkach oraz rozwój technologii, a zwłaszcza pojawienie się i rozwój Internetu. Początkowo reklamę internetową oraz mailing zaliczano do działań BTL, jednak wraz z wciąż poszerzającą się bazą użytkowników Internetu oraz rozwojem sieci internetowej dziś mówi się raczej o masowym odbiorcy. Dla naszych klientów projektujemy i produkujemy różnego rodzaju materiały reklamowe. Do głównych obszarów w dziedzinie ATL należą: reklama prasowa, billboard oraz citylight. W zakresie BTL: projekty opakowań, projektowanie katalogów, ulotki, naklejki, broszury, roll-up’y. Organizujemy projekty opakowań i katalogów na terenie miasta Warszawy

 

Kontakt

KnowHow Advertising Agencja Reklamowa

Adres: 03-138 Warszawa

ul. Strumykowa 49

Email: knowhow@knowhow.pl

Telefon: +48 22 83 55 777

Udostępnij

 © Copyright  2018. All Right Reserved, by KnowHow Advertising

   

Projekty produktowe

ATL to skrót od angielskich słów „above the line”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza nad linią. ATL to rodzaj strategii marketingowej, która skierowana jest do odbiorcy masowego. Cechą charakterystyczną działań reklamowych ATL jest to, że nie można określić konkretnego odbiorcy przekazu. Przekazy nie są personalizowane, przez to trafiają do szerokiej grupy odbiorów, również przypadkowych, którzy nie stanowią grupy docelowej. Głównymi narzędziami ATL są: prasa, telewizja, radio, plakaty. Do narzędzi ATL zalicza się również out of home marketing t.j. reklamę zewnętrzną czyli uliczną: tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe, billboardy, telebimy. Ostatnim narzędziem ATL jest product placement czyli lokowanie informacji o produkcie. Wykorzystywane jest to w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz filmach i serialach, jednak w taki sposób by odbiorca nie odnosił wrażenia, że słucha bądź ogląda bezpośrednią reklamę. Product placement działa na podświadomość odbiorcy. BTL to skrót od wyrażenia „below the line”, który w tłumaczeniu oznacza poniżej linii. Jest to rodzaj spersonalizowanej strategii marketingowej, przygotowanej dla konkretnego odbiorcy.

Projekty katalogów

W działaniach BTL odbiorca nie jest anonimowym konsumentem, został wyselekcjonowany za pomocą odpowiednich cech. Do głównych narzędzi BTL zalicza się materiały POS np.: naklejki, ulotki, broszury, potykacze, roll-up’y, projekty opakowań. Jednak BTL to również ambush marketing czyli wykorzystywanie wydarzeń medialnych do promocji produktów oraz point of sale marketing czyli prowadzenie promocji w punktach handlowych, przykładem mogą być stoiska z próbkami produktu oraz hostessy zachęcające do wypróbowania produktu. Powyższy podział na ATL oraz BTL powstał wiele lat temu i w obecnych czasach wydaje się być bardzo nieprecyzyjny i niewystarczający. Przez lata powstało wiele nowych metod komunikacji, a same strategie marketingowe ewoluowały. Wpływ na to miały przede wszystkim zmiany na rynkach oraz rozwój technologii, a zwłaszcza pojawienie się i rozwój Internetu. Początkowo reklamę internetową oraz mailing zaliczano do działań BTL, jednak wraz z wciąż poszerzającą się bazą użytkowników Internetu oraz rozwojem sieci internetowej dziś mówi się raczej o masowym odbiorcy. Dla naszych klientów projektujemy i produkujemy różnego rodzaju materiały reklamowe. Do głównych obszarów w dziedzinie ATL należą: reklama prasowa, billboard oraz citylight. W zakresie BTL: projekty opakowań, projektowanie katalogów, ulotki, naklejki, broszury, roll-up’y. Organizujemy projekty opakowań i katalogów na terenie miasta Warszawy

Projekty produktowe

ATL to skrót od angielskich słów „above the line”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza nad linią. ATL to rodzaj strategii marketingowej, która skierowana jest do odbiorcy masowego. Cechą charakterystyczną działań reklamowych ATL jest to, że nie można określić konkretnego odbiorcy przekazu. Przekazy nie są personalizowane, przez to trafiają do szerokiej grupy odbiorów, również przypadkowych, którzy nie stanowią grupy docelowej. Głównymi narzędziami ATL są: prasa, telewizja, radio, plakaty. Do narzędzi ATL zalicza się również out of home marketing t.j. reklamę zewnętrzną czyli uliczną: tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe, billboardy, telebimy. Ostatnim narzędziem ATL jest product placement czyli lokowanie informacji o produkcie. Wykorzystywane jest to w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz filmach i serialach, jednak w taki sposób by odbiorca nie odnosił wrażenia, że słucha bądź ogląda bezpośrednią reklamę. Product placement działa na podświadomość odbiorcy. BTL to skrót od wyrażenia „below the line”, który w tłumaczeniu oznacza poniżej linii. Jest to rodzaj spersonalizowanej strategii marketingowej, przygotowanej dla konkretnego odbiorcy.

Projekty katalogów

W działaniach BTL odbiorca nie jest anonimowym konsumentem, został wyselekcjonowany za pomocą odpowiednich cech. Do głównych narzędzi BTL zalicza się materiały POS np.: naklejki, ulotki, broszury, potykacze, roll-up’y, projekty opakowań. Jednak BTL to również ambush marketing czyli wykorzystywanie wydarzeń medialnych do promocji produktów oraz point of sale marketing czyli prowadzenie promocji w punktach handlowych, przykładem mogą być stoiska z próbkami produktu oraz hostessy zachęcające do wypróbowania produktu. Powyższy podział na ATL oraz BTL powstał wiele lat temu i w obecnych czasach wydaje się być bardzo nieprecyzyjny i niewystarczający. Przez lata powstało wiele nowych metod komunikacji, a same strategie marketingowe ewoluowały. Wpływ na to miały przede wszystkim zmiany na rynkach oraz rozwój technologii, a zwłaszcza pojawienie się i rozwój Internetu. Początkowo reklamę internetową oraz mailing zaliczano do działań BTL, jednak wraz z wciąż poszerzającą się bazą użytkowników Internetu oraz rozwojem sieci internetowej dziś mówi się raczej o masowym odbiorcy. Dla naszych klientów projektujemy i produkujemy różnego rodzaju materiały reklamowe. Do głównych obszarów w dziedzinie ATL należą: reklama prasowa, billboard oraz citylight. W zakresie BTL: projekty opakowań, projektowanie katalogów, ulotki, naklejki, broszury, roll-up’y. Organizujemy projekty opakowań i katalogów na terenie miasta Warszawy

Projekty produktowe

ATL to skrót od angielskich słów „above the line”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza nad linią. ATL to rodzaj strategii marketingowej, która skierowana jest do odbiorcy masowego. Cechą charakterystyczną działań reklamowych ATL jest to, że nie można określić konkretnego odbiorcy przekazu. Przekazy nie są personalizowane, przez to trafiają do szerokiej grupy odbiorów, również przypadkowych, którzy nie stanowią grupy docelowej. Głównymi narzędziami ATL są: prasa, telewizja, radio, plakaty. Do narzędzi ATL zalicza się również out of home marketing t.j. reklamę zewnętrzną czyli uliczną: tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe, billboardy, telebimy. Ostatnim narzędziem ATL jest product placement czyli lokowanie informacji o produkcie. Wykorzystywane jest to w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz filmach i serialach, jednak w taki sposób by odbiorca nie odnosił wrażenia, że słucha bądź ogląda bezpośrednią reklamę. Product placement działa na podświadomość odbiorcy. BTL to skrót od wyrażenia „below the line”, który w tłumaczeniu oznacza poniżej linii. Jest to rodzaj spersonalizowanej strategii marketingowej, przygotowanej dla konkretnego odbiorcy.

Projekty katalogów

W działaniach BTL odbiorca nie jest anonimowym konsumentem, został wyselekcjonowany za pomocą odpowiednich cech. Do głównych narzędzi BTL zalicza się materiały POS np.: naklejki, ulotki, broszury, potykacze, roll-up’y, projekty opakowań. Jednak BTL to również ambush marketing czyli wykorzystywanie wydarzeń medialnych do promocji produktów oraz point of sale marketing czyli prowadzenie promocji w punktach handlowych, przykładem mogą być stoiska z próbkami produktu oraz hostessy zachęcające do wypróbowania produktu. Powyższy podział na ATL oraz BTL powstał wiele lat temu i w obecnych czasach wydaje się być bardzo nieprecyzyjny i niewystarczający. Przez lata powstało wiele nowych metod komunikacji, a same strategie marketingowe ewoluowały. Wpływ na to miały przede wszystkim zmiany na rynkach oraz rozwój technologii, a zwłaszcza pojawienie się i rozwój Internetu. Początkowo reklamę internetową oraz mailing zaliczano do działań BTL, jednak wraz z wciąż poszerzającą się bazą użytkowników Internetu oraz rozwojem sieci internetowej dziś mówi się raczej o masowym odbiorcy. Dla naszych klientów projektujemy i produkujemy różnego rodzaju materiały reklamowe. Do głównych obszarów w dziedzinie ATL należą: reklama prasowa, billboard oraz citylight. W zakresie BTL: projekty opakowań, projektowanie katalogów, ulotki, naklejki, broszury, roll-up’y. Organizujemy projekty opakowań i katalogów na terenie miasta Warszawy

Projekty produktowe

ATL to skrót od angielskich słów „above the line”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza nad linią. ATL to rodzaj strategii marketingowej, która skierowana jest do odbiorcy masowego. Cechą charakterystyczną działań reklamowych ATL jest to, że nie można określić konkretnego odbiorcy przekazu. Przekazy nie są personalizowane, przez to trafiają do szerokiej grupy odbiorów, również przypadkowych, którzy nie stanowią grupy docelowej. Głównymi narzędziami ATL są: prasa, telewizja, radio, plakaty. Do narzędzi ATL zalicza się również out of home marketing t.j. reklamę zewnętrzną czyli uliczną: tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe, billboardy, telebimy. Ostatnim narzędziem ATL jest product placement czyli lokowanie informacji o produkcie. Wykorzystywane jest to w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz filmach i serialach, jednak w taki sposób by odbiorca nie odnosił wrażenia, że słucha bądź ogląda bezpośrednią reklamę. Product placement działa na podświadomość odbiorcy. BTL to skrót od wyrażenia „below the line”, który w tłumaczeniu oznacza poniżej linii. Jest to rodzaj spersonalizowanej strategii marketingowej, przygotowanej dla konkretnego odbiorcy.

Projekty katalogów

W działaniach BTL odbiorca nie jest anonimowym konsumentem, został wyselekcjonowany za pomocą odpowiednich cech. Do głównych narzędzi BTL zalicza się materiały POS np.: naklejki, ulotki, broszury, potykacze, roll-up’y, projekty opakowań. Jednak BTL to również ambush marketing czyli wykorzystywanie wydarzeń medialnych do promocji produktów oraz point of sale marketing czyli prowadzenie promocji w punktach handlowych, przykładem mogą być stoiska z próbkami produktu oraz hostessy zachęcające do wypróbowania produktu. Powyższy podział na ATL oraz BTL powstał wiele lat temu i w obecnych czasach wydaje się być bardzo nieprecyzyjny i niewystarczający. Przez lata powstało wiele nowych metod komunikacji, a same strategie marketingowe ewoluowały. Wpływ na to miały przede wszystkim zmiany na rynkach oraz rozwój technologii, a zwłaszcza pojawienie się i rozwój Internetu. Początkowo reklamę internetową oraz mailing zaliczano do działań BTL, jednak wraz z wciąż poszerzającą się bazą użytkowników Internetu oraz rozwojem sieci internetowej dziś mówi się raczej o masowym odbiorcy. Dla naszych klientów projektujemy i produkujemy różnego rodzaju materiały reklamowe. Do głównych obszarów w dziedzinie ATL należą: reklama prasowa, billboard oraz citylight. W zakresie BTL: projekty opakowań, projektowanie katalogów, ulotki, naklejki, broszury, roll-up’y. Organizujemy projekty opakowań i katalogów na terenie miasta Warszawy